na weken lang.. - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Roos Hoon - WaarBenJij.nu na weken lang.. - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Roos Hoon - WaarBenJij.nu

na weken lang..

Door: roosinchersonissos

Blijf op de hoogte en volg Roos

24 Juli 2010 | Nederland, Dordrecht

Na weken lang, geen moment te hebben gehad om iets op mn waarbenjij.nu te zetten.. zit ik nu eindelijk een half uurtje op het kantoor en dat ik niet weet wat ik moet doen. Of kan doen. Dus nu maar even een verhaaltje.

Ik heb het heel erg naar mn zin, maar moet niet teveel aan Nederland en thuis denken want dan begint de heimwee weer te komen. Ik heb gister en eergister gesprek gehad met me stage begeleidster uit Nederland en we zijn tot de conclusie gekomen dat ik midden september naar huis mag. Ik heb al mn uur wat ik in principe moet maken al gemaakt, want ik werk namelijk 60 tot 80 uur in de week. Nu wil ik natuurlijk mijn collega's niet in de drukte achter laten en het hoogseizoen gewoon afmaken. Maar toch wat eerder naar huis vind ik erg fijn.

Hoe het leven hier is, is heel anders dan thuis. Hier gaat alles op eigen tempo en is er vooral vanaf de bevolking hier totaal geen stres te bekennen. Alles komt morgen wel, of overmorgen. Wij zijn in NL natuurlijk wat heel anders gewend en denk dat als ik terug in NL kom het wel weer eventjes anders gaat worden.

Ik heb nu niet heel veel tijd gehad om wat te zien van het eiland, naast de excursies die ik heb gedaan. Maar ik ga wel de volgende vrije dagen, dus iedere vrijdag wat leuks doen met mijn collega Jonna want dat is echt een avonturier en die wilt van alles van het eiland zien. Is dus ook wel leuk om samen autotje te huren en het eiland over de crossen. Want hier in Chersonissos zie je natuurlijk alleen het uitgaan en het grote toerisme, maar neits van de mooie natuur of cultuur van Kreta.
Gister heb ik op mn vrije dag met de buuf vanuit Nederland lekker wat gegeten en gekletst, want die is hier in Agios Nikolaos al een aantal weken. En even de tijd gehad om mijn huisje op te ruimen.

Het is een klein appartementje, waar je echt alleen maar in je eentje het beste in kunt wonen. Maar toch wordt het op een of andere manier altijd een rotzooi en heb ik geen tijd om het op te ruimen.

Ookal heb ik maar een heel klein appartementje, hebben mijn broers toch besloten om hierheen te komen en alleen een vliegticket te boeken. Heel leuk maar gaan we dus met ze 3e zeker een week leven in een heel klein huisje. Maar goed, daar zijn we familie voor en heb er super veel zin in dat ze komen!

Het hoogseizoen is nu al denkik 2 weken begonnen en we beginnen het allemaal druk te krijgen. Geen tijd meer om rustig te ontbijten ergens s'ochtends of even een paar uurtjes op het strand te liggen. Het hoogseizoen is nog tot half augustus of rond eind augustus en misschien dat we dan weer tijd krijgen voor dat soort dingen.

Voor nu is het vooral meetings geven aan jongeren, wanneer ze niet komen gewoon naar de appartementen of hotel kamers zelf gaan en dan aankloppen en alsnog een meeting geven aan het bed van de nog dronken jongeren. Ook hebben we veel te maken met vertragingen, vooral Tessa mijn collega heeft hier erg veel last van. Iedere keer als zij op de luchthaven is, is het zo ver. Maar nu wordt het dus voor ons allemaal zo, want we vliegen nu met transvertragingia.

Nu vind ik het wel weer eventjes genoeg, moet weer een meeting gaan geven namelijk!

voor de mensen die het leuk vinden om mij een kaartje, survival pakket, geld, of gewoon iets leuks te sturen
dan kan dat naar dit adres;

Roos de Hoon
Dimokratias & Zotou
Limenas Chersonisou
Crete, Greece


Groetjes,
Yasou

Roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Stage Sudtours op Kreta, Chersonissos

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2010

na weken lang..

04 Juni 2010

Heerlijk dagje vrij.

21 Mei 2010

2 en een halve week op kreta!

08 Mei 2010

5 dagen op kreta

04 Mei 2010

Aangekomen!
Roos

Actief sinds 07 Maart 2010
Verslag gelezen: 1600
Totaal aantal bezoekers 7532

Voorgaande reizen:

03 Mei 2010 - 31 Oktober 2010

Stage Sudtours op Kreta, Chersonissos

Landen bezocht: