2 en een halve week op kreta! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Roos Hoon - WaarBenJij.nu 2 en een halve week op kreta! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Roos Hoon - WaarBenJij.nu

2 en een halve week op kreta!

Door: roosinchersonissos

Blijf op de hoogte en volg Roos

21 Mei 2010 | Nederland, Dordrecht

De tijd gaat zo snel, ben nu al weer twee en een halve week op kreta! Afgelopen maandag is Tessa aangekomen om het team te versterken, en woensdag een heel nieuwe collega Jonna. Nu is het team compleet en kunnen de wijken echt worden verdeeld onder ons. Het ziet er naar uit dat ik vliegende keep wordt samen met Tessa. Dat betekent geen eigen wijk en de accommodaties die ik nu heb, die krijgt Jonna. Tessa en ik gaan dus heel veel meetings geven en daar helpen waar het nodig is. Omdat wij de 2 stagiaires zijn krijgen wij niet de noodtelefoon dit vind ik zelf heel erg fijn. Toch heb ik een paar dagen geleden gehad dat ik om kwartvoor 6 sochtends wakker werd gebeld omdat de bus voor de excursie niet kwam! toen heb ik gezegd dat ik eventjes ging bellen, en ja hoor het kantoor van de excursies was niet open. Toen ben ik tot 7 uur wakker gehouden door de 2 gasten doordat ze steeds belde. om 9 uur moest ik er uit om weer meetings te gaan geven. Kwam ik vervolgens aan in de accommodatie waar die 2 gasten verbleven bleek dat ze op de verkeerde plaats stonden te wachten op de bus! eigen schuld maar goed toch geld terug gekregen. voor dit soort dingen kan ik dus iedereen voor 9 uur sochtends doorsturen naar de noodtelefoon! heeeeerlijk. De rust moet toch ergens vandaan komen. Verder ga ik niet veel uit, alleen als het verplicht is.. met kroegentocht bijvoorbeeld maar niet veel in me vrije tijd. Omdat dit werk nogal vermoeiend is en afwisselend wil ik de tijd dat ik kan slapen savonds, goed benutten en heerlijk slapen in mijn 2 persoonsbed. Jaja, ik ben verhuist naar wel in hetzelfde appartementencomplex maar een andere woning. Een tweepersoonsbed waar ik heerlijk lang uit in kan liggen, verder is de woning wel wat kleiner maar goed hier moet ik het dus mee doen en eigenlijk heb ik niets te klagen! Ik mis nederland wel een beetje, af en toe als ik er echt heel erg overna ga denken. Dat is meestal s'avonds. Want overdag heb ik het druk dus denk ik niet heel veel daar over na. Toch is het een best raar idee dat dit nu mijn huis is, voor nu nog zeker 4,5 maand. Mijn werkzaamheden zijn nu nog hetzelfde als die van iedereen hier, omdat menno is vertrokken heb ik zijn wijk eventjes overgenomen en op dinsdag donderdag en zaterdag doe ik de bezoeken. Bezoeken zijn ongeveer vanaf half 5 tot half 8 en daarna of luchthaven dienst of vrij. S'ochtends begin ik bijna iedere dag met meetings geven en dan smiddags meestal of vrij een paar uurtjes of naar de luchthaven. Persoonlijk vind ik de luchthavendiensten het leukste. Mensen ophalen bij de accommodatie en naar Heraklion brengen, meehelpen inchecken en dan natuurlijk na eventjes wachten de mensen die aankomen ook weer ontvangen en naar de accommodaties brengen. Ookal heb ik meestal smiddags een paar uurtjes vrij, toch ben ik vaak op het kantoor. Ik heb nu in totaal nog maar 2 keer op het strand gelegen. Gister was het overheerlijk weer en ben ik flink verbrand omdat ik in slaap was gevallen. Vandaag ben ik lekker een dagje vrij, en zit op dit moment een cocktail te drinken bij Sweethome. Sweethome is van een nederlandse eigenaar, en de bediening spreekt hier ook een beetje nederlands. Alle reisleding komt het meeste of hier of bij de Slam, omdat we hier kunnen internetten en het hier gezellig is. Straks ga ik naar huis even de was eruit halen.. een uurtje slapen en dan eten met een paar schatjes van hier. al mijn collega's zijn leuk, en met ze alle hebben we het heel erg naar ons zin hier! vanavond waarschijnlijk toch maar een keer uit gaan, want de voetballers van RBC zijn hier dus die vragen ons iedere avond mee. Zet snel weer een verhaal erop. Groeeeeetjes, kussens vanuit Kreta.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Stage Sudtours op Kreta, Chersonissos

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2010

na weken lang..

04 Juni 2010

Heerlijk dagje vrij.

21 Mei 2010

2 en een halve week op kreta!

08 Mei 2010

5 dagen op kreta

04 Mei 2010

Aangekomen!
Roos

Actief sinds 07 Maart 2010
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 7533

Voorgaande reizen:

03 Mei 2010 - 31 Oktober 2010

Stage Sudtours op Kreta, Chersonissos

Landen bezocht: