5 dagen op kreta - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Roos Hoon - WaarBenJij.nu 5 dagen op kreta - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Roos Hoon - WaarBenJij.nu

5 dagen op kreta

Door: roosinchersonissos

Blijf op de hoogte en volg Roos

08 Mei 2010 | Nederland, Dordrecht

De eerste paar dagen op kreta, heb ik heel veel gedaan gezien en gehoord. Al die informatie en dingen die op je afkomen dat is behoorlijk vermoeiend. Ik heb al verteld over mijn opgevoerde scooter, nou met diezelfde scooter ben ik dus vandaag KEIHARD onderuit gegaan toen ik van de berg ging. De wegen hier zijn heel erg glad dus slipte zo weg. Op heel mijn benen zitten wonden en mn arm doet behoorlijk pijn. Heb gelijk ook een tetanus prik gekregen en (teveel) verband, wat er daarna voor de buurman (ook een dokter) gelijk weer af werd gehaald.. omdat het moet ademen. Roos like a flower, you must be happy! Nou, happy kan ik niet echt zijn want ik zit nu op het kantoor en moet straks naar hotels om te bezoeken en ook weer 15 minuten op de scooter de berg weer op. Verder gaat alles hier goed, begin steeds meer te wennen en de lokale bevolking is erg aardig. Heel erg vriendelijk en maak nu overal een praatje met de eigenaren van de hotels, restaurants enzo. Heimwee heb ik nog niet heel erg last van, alleen het contact houden is best moeilijk. omdat ik niet altijd de mogelijkheid heb om te emailen bellen smsen of op msn te zitten, daarom doe ik het maar zo! het weer hier is trouwens erg goed, rond de 25 tot 30 graden maar toch koelt het s'avonds/snachts heel erg af.

Groetjes vanuit Kreta.

  • 08 Mei 2010 - 14:57

    Nell:

    Hai lieve Roos,

    Wat 'n verhaal van die scooter... de wegen op Kreta zijn zeer zeker niet als hier, dus oppassen geblazen!! En niet remmen met de voorrem ;)
    Ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen; als ik het zo lees, raak je binnen een week al aardig 'ingeburgerd'...
    Liefie, have fun & take care!!

    Dikke XX van Nell

  • 09 Mei 2010 - 01:34

    Dewi:

    Lieverd,
    Ochoch..
    Wat lees ik toch allemaal. Doe je een beetje voorzichtig!!
    Ik ben gisternacht teruggekomen, was heerlijk. Ik wil nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu naar jou toekomen.
    Mis jou nu al toet hoe moet dat nou zonder mijn zussie..
    Ik hoop dat het allemaal goed te doen is daar maar dat zal wel want jij bent een TOUGH COOKIE! hihi
    Ik hou van jou mijn roosje
    We zien elkaar weer voor je het weet.
    Geniet ervan liefje en werkse, maar niet te hard he! we willen je heel thuis hebben.En vergeet niet om 2 liter water per dag te drinken. Zorg goed voor jezelf. Doei lieffie suc12345789! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Stage Sudtours op Kreta, Chersonissos

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2010

na weken lang..

04 Juni 2010

Heerlijk dagje vrij.

21 Mei 2010

2 en een halve week op kreta!

08 Mei 2010

5 dagen op kreta

04 Mei 2010

Aangekomen!
Roos

Actief sinds 07 Maart 2010
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 7527

Voorgaande reizen:

03 Mei 2010 - 31 Oktober 2010

Stage Sudtours op Kreta, Chersonissos

Landen bezocht: